今日同司徒行旺角..順便俾返d野人..
今朝傾icq果陣都唔想對佢冷冷淡淡咁..好難受
琴晚訓既都訓唔到..仲好似好掛住佢咁..!!!!
痴媽根嫁..
今日買左件衫裙褲..
條褲都唔好睇既..聽日拎去換先..
但係搵邊個陪我好==?
死喇..無咩人會陪我..
好累丫.....訓覺先==
好開心..又唔開心
又亂up野黎令自己開心..
好掛住佢........算喇.
忘記!!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!!!