唉!!
點解,,,,,,,
算..佢都唔會明..
我亦唔想講!!
好痛丫!!點解我要係女仔wo><
好討厭~下世做豬都唔做女人丫~~~~~><!!
痛!痛!痛!痛!
點解佢........可以咁!
唉....無野喇><