哈哈..補返d 日記先..
8月14號同琴妹去左家樂屋企訓..仲有阿蠢
好好玩@o@
阿蠢同我仲有琴妹訓..琴妹訓左..我同阿蠢仲未訓..
我扮訓佢仲整我==仲攬住我..哈
之後我起身踢佢落床下底..
跟住坐係床度...狂哈哈大笑..
笑到琴妹醒左..叫我地唔好嘈..跟住佢又訓左==
之後我又扮訓..踢阿蠢埋一二邊訓..狂笑,..
玩到4 5點先訓=.=
之後阿蠢走左去家樂度訓..家樂鎖左門..
阿蠢落左樓下廳度打機@o@第二朝先有門入去訓覺覺