今朝俾條仆街..最賤果位訓導捉我出去記左一次名..
戇鳩鳩/.\!!
另一個訓導Miss Lung不知幾好人==
無帶回條..放學要留堂一粒鍾罰企..電腦又無帶又記一次欠交/.\
好快10次俾人留堂啦/.\嗚...
週會搞到4點幾先放學..搵唔到Miss Ng 就搵左Miss Lung幫我計時間
過左一陣MISS Ng返黎..俾我走..kaka!!
死粟米臭粟米/.\!!做左班長鬼咁唔得閒..連飯都唔食..
陰公@o@!!!!!
上DT堂..好好玩..哈哈..隻龜sir...扮哂惡扮哂野咁wo..
佢話今朝上唔到我地d功課..跟住講一大堆廢話..
之後就堂上收啦..
收我第一個..佢叫我拎本BC出黎..
我問佢BC要做d咩!!哈哈..跟住話我當佢講d野係耳邊風..笑死
個個都無得交..哈哈!!全班上DT既18個..1個都無得交
哈哈!!佢就係咁鬧我地..又俾我地串..咁就兩堂..
仲胸我地唔認真d聽既就唔放lunch俾我地/.\
lunch真係俾佢攝左我d寶貴食飯時間..不過都算..見佢kaikai地..
哈哈..佢仲話佢最憎d靚仔..唔好係佢面前提靚仔兩個字
放學見到小學同學..佢叫我星期5返小學~睬佢都傻/.\
無理間學校好耐啦..仲返-o-
唉.....細佬又去左camp..屋企得我同我老母兩個/.\
最衰佢..唔係佢今日唔搞好張回條我唔洗俾人罰企啦..
死啦..聽日要面試...仆街..唔撚想做丫..
分類: 未分類 |