好開心..又過一日...
哈哈..放學啦../.\
放學同司徒..芬走啦..
點知..司徒行行下仆跌係馬路度..哈哈

跟住佢起返身繼續走走走!!
司徒唔好打我丫/.\kaka
粟米仲好笑..踩狗屎加俾狗追..

可能佢有隻狗d氣味所以d狗追佢啦....哈哈..笑死我
跟住佢唔夠隻狗跑..俾左咬左一啖..
跟住佢坐係馬路度喊!!!!
芬就食野..跟住中毒--
而家入左廠.....

哈哈!!!!
今日真開心..哈哈!!!!
燒壞腦/.\............................
分類: 未分類 |