哈哈...
今日放學返黎..
開icq...臭蠻無啦啦同我講生日快樂wo.....
哈哈..傻佬=p=
俾我呃左喔...
佢而家係哩頭返學..><正!!
我都想讀ive丫/.\
臭蠻好型好靚仔丫..><又高@o@
成18x..呵呵!!!!!
!哈哈.....星期5@@
阿方生日丫..諗住都送禮物俾佢既==
但係未諗到送咩..
部死電腦又有d問題..叫我老豆
打俾我叔==
老豆又叫我打..話我想要咩同阿叔講先有用..><
嗚...阿叔買左個眼仔俾我嫁==
用唔到俾細佬用左囉..
嘻......好開心丫..咁多人錫我

分類: 未分類 |