次次老豆返黎都嘈撚住哂..
又懶巴閉咁..
佢好叻咩..成日話我同細佬係廢人..
佢咪又係..佢仲衰過我地添!!!
成日話我媽係我婆d種..咩都做哂wo..
好過佢啦..佢哩d阿麻既種..咩都唔做..
咁我同細佬咪遺傳左佢哩d囉..呵..
次次咁串佢..串到佢無野好講--
次次返黎鬼咁多野up..我一講句你煩夠未丫屌你..
佢就話..同你講多哂氣.....
on9嫁..鬼叫佢同我講咩\./
呵呵!!!!!今日係學校好開心丫..><
我果然係天生聰明..哈哈!!!
而家得兩科唔合格-.-正爆
分類: 未分類 |