><幾時先有個會明白我既人..
又發神經喇我--
唔知做咩事..又亂諗野添…
覺得世界上無人對我好>o<
個個都唔會理我感受既
只怪我不懂溫柔、喊、表路傷心。
哈哈!!!!!!!!!!!
............................................................
好唔想讀書﹏
好唔想返學﹏
好唔想起身﹏
好唔想傷心﹏
好想訓。
好想死。
好想喊。
但係...................無得揀..聽天由命>o<