每個星期六日放假都好悶><但係返學又想放假wo
今朝一早起身屋企無人跟住去左龍威搵老公佢地喇..
打左陣機去m記食野==好無聊又無地方好玩......>o<
約心心司徒陪我去行下佢地又唔得閒..>#<
返到屋企食完飯打俾老公傾左陣就收線
夜晚睇新紮師妹好鬼搞笑....哈哈
…但羨慕佢地既愛情…