今朝一早同阿珠一齊返學喇~
行到唔知邊度有人拍我膊頭~
望下原來係老公wo>3<!!!哈哈
係學校無聊到爆係度上堂發白日夢==
放學同阿珠一齊行西九~~~
返黎申請左哩隻日記黎玩..搵唔到漫畫既bb圖丫>o<
點解咁難搵嫁..露露-3-
夜晚就同小宇一齊玩江湖同傾icq喇..佢正一蠢材黎..><