今天真的不開心了
2月25日
20:21
今日測中英數
尋晚出左黎溫數,我覺得溫得唔錯
雖然唔係溫得多,但係我滿意
返到屋企我都好努力睇中文
睇到兩點幾頂唔順,驚冇精神測數,去左訓教
朝早5點醒, 好呆個人
繼續溫,返學, 買包食
返到去諗住"ten"個包出黎就跌左落地下
唉, 超唔開心,唔食又唔得
要測驗又冇精神
攪到要係學校買貴包
英文測完都唔知自己做左咩
下就到數學, 一般
中文 一般
成日測驗測完就比賽
然後, 唉, 打多一場就係冠軍戰
就係差一場炸, 我好想打入去呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唉,,,,,,,,,,,,,,,,,我可以怪邊個
怪就只可以怪自己
每日都係到諗點打點排
完全未清楚對手, 你諗多100年都係冇用
怪就怪我唔知己知彼
怪就怪我出賽唔係第3個出
怪就怪我!!!!!!!!!!!!!
羸ge 機會就咁就走左去啦
2勁2廢 對 1勁2ok1廢
輸左啦, 最後一年啦
係我策略錯, 對唔住
我真係好想拎牌, 我唔係為左200蚊食飯ga
對唔住, 係我令到你地輸波
對唔住黎支持打氣ge朋友
我個心真係好難受
我想還需一段時間才能停下來
但明天還要8強個人賽
我心情能改變一下嗎?
|