好耐冇打我ge日記仔la..
事關日日都係返工 返完一份又一份
冇咩好打.. 所以就遺忘左佢lu
個日記板變左週記板...

每天不停的工作不但唔覺辛苦
仲好開心tim~~

今日朝早放假
所以同一家人去左飲茶
食左好多好多野a!!
好開心~~
跟住帶媽媽去葵興..
係果度坐左陣... 打下機
我就去左惠康返工lu
今日收到2份禮物..
好happy a~~
多謝哂!!
一份係表哥係台灣買給我ge手信
跟我一年ge schedule book一本

另一份係小花受上主所託寄來ge心意
大到連個信封都裝唔落ga!!!

你呢份大大ge心意令我好感動..
估唔到你會係忙碌ge生活中想起我.. 謝謝!!
其實今日有位朋友生日..
不過我都係arm arm先記得
haha..
昇仔.. 生日快樂^^