2008 年 9 月 13 日 星期六
迎月~~
今日我訓到下午4:30 好爽a!!
晚上去左東涌玩... 其實我都冇咩點玩 打左個邊lo 就走la
返kf.. 同南瓜仔食糖水!! 哈哈~
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]