2008 年 8 月 6 日 星期三
(補) 8號波
今日一訓醒打8號波.. 仲諗住唔洗返工 點知真係得個諗字..
12點幾出到mk 成條街都冇人ge!!! 去到公司樓下 個商場都冇開..點解仲要開舖呢?!!?
今日返工超級無聊... 返去抺下d枱.. 執下d玩具.. 好快又過左幾粒鐘.. 都係未有客人.. 到左4點.. 無啦啦又叫人收工
太早放工la..好唔習慣a!!! 我,家聰同樂文係公司食完野.. 就去左睇盜墓迷城3 um... mama地好睇la.. 食左個好好味ge爆谷..
睇完就返wellcome la..
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]