2008 年 8 月 8 日 星期五
(補) oh! 等"運"到!!
今日上午.. 到了tuen門做義工.. 小朋友好可愛~~
玩了一個下午.. 又有西餅同jelly食.. haha..
做完義工.. 返學校 齊齊迎接中國盛事 一齊等睇奧運開幕 中國加油aaaa!!!
雖然呢個係學生會ge活動.. 但我好似冇付出過d咩.. 呵呵.. sorry..
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]