今日.. 早左DD起身
行陣街街先返工
買左一對我喜愛ge puma波鞋
好開心~~

跟住返工..
今日好free aaaa!!!

6點半收工.. 食個飯 又返工...
今晚返馬會.. 返到3點
之後又出返mk..
同cafe果d人唱k
其實真係唱得唔夠..

交房之後... 人人都各自返歸
而我就打算唔返屋企la.. 費事sin車$$
又費事自己返去訓左 唔知醒返工
結果.. 係mk hea到12點返工
同阿聰食完m記早餐.. 吹陣水..
又食腸粉..豆腐花
食到9點幾 睇早場.. 威E
我頂唔順la.. 訓左
比$35 訓左個教
睇完 arm arm好差不多12點.. 又去返工lu

|