2008 年 8 月 16 日 星期六
爽aaaaa!!
今次.. 真係返工返左成日 上午 返cafe.. 12-7 收工... 食個飯 好可憐aaaa!! 冇位坐.. 同家聰係後欄食..
食完.. 返馬會.. 又係收7... 一路返工一路訓.. 好難捱aaaa!!!
今日一共返左18個鐘... 太爽了!!
馬會咁大.. 咁都比我撞到我表哥同fai 仲要同fai一齊收工 真係有緣千里能相會a~~
yo~~ 今早fai請食早餐 多謝哂~!!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]