2008 年 8 月 18 日 星期一
yoyo~~ 唱k
今日...都係返cafe 收430.. 太早la 好唔習慣aaa!! 跟住同樂文調左更 收6..
晚上... 返wellcome 正!! 正!! 收12點 太準時la~~
跟住同阿聰去唱貓頭鷹.. 哈哈.. 係好好玩ge 但老實講 我真係覺得好眼訓 下次.. 搵日我比較精神ge 可能會更好玩
天光了... 回家了... 訓左幾粒鐘 又返工了
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]