2008 年 8 月 19 日 星期二
last day~
今日最後一日係pancake colour返工 收工有豬扒包食.. happy~~
返到屋企.. 發垷左件事 原來我係公司比人偷左$150 邊個咁無陰公aaaa!! 我d 血汗錢... 賺得好辛苦ga
不過個賊都算幾好人ga la 我個銀包有$270 佢淨係拎我$150 都留返$120比我 呢個故事教訓我 以後d $$唔好放係銀包 要放係鞋底.. 銀包是不安全的!!
晚上 返wellcome.. 很累!!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]