今日就係一年一渡家庭旅行起行ge大日子
一早就比人叫醒左
沖涼..刷牙..洗面..汁野...換衫...
直至撘車去到東涌等巴士
我一直處於睡眠狀態
好眼訓aaaaaa!!

一上車... 車都未開 我就訓左la 
跟住一訓醒.. 就到左梅窩la
租單車.. 買野入屋
來來回回幾次之後
好累la... 食個m記 之後訓左教
哈哈.. 係屋企就唔訓
去camp就訓教

訓醒就bbq la... 超級開心~~ 
bbq 係我去camp最期待ge活動
十分欣賞自己燒ge雞翼,豬扒同雞扒
絕對係極品a~
燒綿花糖.. 正!! 
睇下溏心風暴... 又真係幾好睇bor
有d想down返先前果d黎睇
又睇下奧運... 真正覺得自己放緊暑假
哈哈.. 
|