2008 年 8 月 22 日 星期五
回歸~
一朝早6點幾鐘... 全部人都醒哂
因為原來就黎掛8號風球..
就快冇船返市區la
大家匆匆忙忙咁汁拾行裝
然後好求其咁食左個早餐
趕船......
9點幾就返到屋企lu..
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]