今日返總部上first aid
又遲到.. 唉~ 
上堂.. 真係好眼訓aaa~~

下午.. 實習包紥
d 骨折ge包紥要用好多條三角巾
包到成隻大集蟹咁.. 
呵呵呵... 我每個包紥都包得啱..
yeah!! 
上完堂就返馬會..
其實我真係唔想返.. 因為好累aaa!!

收工ge時候 為左避免我因訓著左而落錯車
所以我係咁打電話比人 搵人吹水...
誰不知.. 我打左比5個人
5個都話唔得閒...

到第6個 佢終於得閒理我la
不過... 我始終都係落錯車
係因掛住講 唔記得落車
當我想撘返對頭車返去ge時候
發現原來尾班車 已經開左la..

行返去地鐵站ge時候.. 經過pancake colours
遇到一件無聊得黎又幾好笑ge事
哈哈.. 
|