2008 年 8 月 29 日 星期五
happy~
今日一早去左tw citywalk同eva,kk,joey行街 跟住食左味千拉面 好味道~!!
哈哈.. 其實我係第2次食味千拉面 上一次食.. 就係上年8月甘幾號 arm arm 好一年食一次~
之後佢地就到了我家作客 我當然會拎d娛樂性極高ge活動黎招待佢地la
就係睇返我地以前果d文物照片la 真係睇到我地"肉罷不能"aaa!! 笑死哂~~
玩到6點.. 又要返工lu
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]