|
我覺得我自己今日洗左好多$$ aaa!!
一早 約會eva 吃早餐
謝謝Eva和 Eva的家姐~~ 麻煩哂!!
跟住同kai的人去唱K..
唱完 行左陣...
跟住返屋企 開始打返去CAMP果幾篇長lai lai ge日記
其實果2日ge日記基本上同sandy,Joey,sing的xanga很相似
因為事隔咁多日.. 我已經被洗腦了~~ 
所以唯有靠佢地提返我.. 究竟我果幾日玩左d咩呢?!!
哈哈哈... 
打左一d.. 好眼訓 訓著左.. 
訓醒 6點又返工
點解拉架.... 隻手可以損成咁?!!
抺d椰青... 抺完我洗極隻手都仲有陣陣椰香~~
|