今日開學la
我第二年ge中6生涯開始了
面對一班新ge同學仔
努力認識..認識..

今年一定要醒la.. 再訓落去就冇機會醒la
比心機~~!!

習慣沒有joey,Sandy的日子..
仲有馬大佬同Cherry姐姐...
沒有人可以依賴了..

開學禮.. 係好悶ge!!
唱完校歌之後.. 坐低唔夠3分鐘已經開始中眼訓 
中下..中下.. 醒返已經散場了
跟住去了sac房開社長果d 會
哈哈.. 我做了體育幹事!!

放學後.. 同cherry出左旺角
我返cafe出糧..
跟住一齊係果度食個lunch 好味道~~
行街.. 買了手錶同鞋..
跟住返葵芳....做個facial
做完返屋企訓晏教lu.. 
訓醒就食飯la.. 好耐冇係屋企食飯lu
睇溏心風暴 好好睇oh~~
龍淇.. 俏俏地走了..
佢唔打電話比我.. 但我有等佢電話..
我唔開心!!

龍淇.. 你唔比個合理ge解釋我
聖誕返黎我唔同你玩!!!!

|