今日選班會幹事..
yeah~ 我是財政!!
跟住就開始教書la..
唔可以遊雲aaa!!!

12點半放學了..
同cherry吃午飯
吃完..佢要返學補課
我就返屋企訓左教..

訓醒.. 同cherry去影學生相
實在係樣衰a~
存錢.. 手多多咁錯制
冇拎到張入數紙tim..
點算~?!

晚上.. 爸爸帶我地去食大餐
又有得燒..又有得打邊lo 好得意a!!

行去間店舖ge時間.. 竟然比我撞到mizuno專門店a!!
好happy~~ 仲諗住要搵ga tim
點知..無啦啦就撞到la
即刻衝入去睇我ge跑鞋..
yo~~ 買左lu

|