2008 年 9 月 4 日 星期四
奇蹟~~
尋晚..真係好夜訓 我買重我自己今朝一定唔知醒.. 但我竟然6點半就醒左.. 奇蹟a!! 早早的返左去當值~ 值得讚賞~~
哎呀.. 尋日有pure堂 我就唔記得帶書 今日冇堂 我又帶左本書.. 好重~~
派locker... 好不幸a!! 點解我要派中最高果d.. 個locker底都高過我.. 我完全望唔到入面law 點用aaaa!?! 呢個咁冇吸引力ge locker... 冇人願意同我交換
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]