尋晚成3點幾先訓... 今天不用上學
所以我一訓就訓到3:00p.m. la~~
實在太舒服la.. 爽!!

晚上.. 我返屋企ge時候
葵芳發生2件大事件a!!

12點幾.. 我撘緊地鐵...
無la la就話係葵芳站有乘客墜軌..
荃灣至荔景站暫停服務 全部乘客要係荔景落車..
搞到我要係荔景行返屋企..
行到葵芳地鐵站.. 見到好多警察.. 救護員..同埋記者..
跟住返到屋企樓下 又唔知發生咩事..
好多警車..消防車..救護車係我屋企樓下aaa!!
我問a警察發生咩事.. 佢又話冇特別事發生wo~
搞咩會咁大陣象呢?!
點解我去ge 2 個地方都有大事發生ga~!?!

|