今日明明好準時..7點正起床
但係比果條死腰帶玩死...
搵極都搵佢唔到 搞到我差d遲到
一出lift.. 立即發揮我長跑ge本領
跑...跑..跑...
趕得切~~
開唔切locker.. 冇書上堂
趁大家轉課室.. 係混亂之中偷偷地開locker..
由3樓跑落LG 跟住又跑返上3樓
好彩冇老師見到!!
好累a!! 跑到我汗流浹背~
PE堂.. 度高磅重~~
wawa~~ 我高左0.1cm a!!
仲輕左3kg.. hahaha~~
我出糧了!!
晚上.. 我請了爸爸媽媽吃飯...
有魚...有蝦... 好豐富oh!!
|