2008 年 9 月 9 日 星期二
無題..
今日係我呢位班會財政第一次收錢.. 困難重重~~ 難.....並唔係d錢好難計.. 而係我認極都唔記得d同學叫咩名.. 失敗!!
lunch好happy~~ 學生會開會..邊吃邊開.. 好耐都冇開會lu 又聽李sir搞爛gag.. 真係好搞笑~~
中化堂.. 林老師說:"我不入大學! 誰入大學? " 唔知比咩反應呢~~
放學同cherry一起到青年空間溫書~~ 食豆腐花~~ 好味道!!
好開心~ 今晚吃m記 多謝南瓜仔!! kaka~
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]