今日一起身就返head整交誼品 但之後都係因為唔夠時間而取消左 都有少少失望既 諗左咁多野 開左幾次會 哂左幾個鐘 買左幾張咭 又print左幾張圖 兒家就唔搞... 但係搞落去都係唔夠時間做... 算吧啦~~
3:00開團例會 出左去步操 熱死人喇...
操完就返去開會 講左好多野.... 好搞笑
Alan講緊5月8 日世界紅十字日 咁arm果日我生日 咁佢就問"知唔知5月8日咩日子呀" 咁佢想收到既答案就緊係"世界紅十字日"啦 但係d人就答"黎詩雅生日" 好好笑...
開完又整鑰匙扣喇 整到7:00去阿姨屋企食飯
獎門人好好笑 比阿8兩金同朱咪咪笑到我標眼水
|