2005 年 4 月 28 日 星期四
今日覺得唔開心...
今日我發現左一樣野 簡直難以置信.... 但我都唔知點解會咁~
今日上晝都冇乜特別事 都係上堂lo...
lunch 今日冇同eva佢地食 同左柑桔佢地一齊食 好搞笑 一路食一路係咁笑 冇停 失哂儀態 但真係好搞笑 景瑩粒珍珠.... haha~~
數學又唔識做la... 搞左好耐呀
又要做好多個project喇 救命!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]