2005 年 5 月 16 日 星期一
功課日...
今日係好難得既一日 全日都留係屋企...
但係就係咁做功課... 好難做呀 樣樣都唔識做 d 數學好難呀 煩死喇~~
但做功課之餘 仲整左好多歌落個日記板度呀 整得好辛苦架 用左我好多心機...
但有好多歌都搵唔到呀... 中間又有d整錯左喎 兒家d歌播到喇 好開心呢~~
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]