Ca58
暱稱: CA
性別: 女
地區: 葵青區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
bye bye 日記仔~~
迎月~~
late again~
沒有靈魂的一天~
越野~~

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

每月文章

日誌統計
文章總數: 1015
留言總數: 303
今日人氣: 79
累積人氣: 34561


2005 年 5 月 19 日  星期四   晴天



~青蛙公主~ 驚訝

 

就算好心地 不足以選美
論舞姿都不夠伶俐
懷著缺陷美當作福利
麻木去做你的知己

未似小公主 都不夠優美
為你好都需要迴避
難道美麗至有專利
我怎去比也沒法比

*扮相好 賣相好
六呎高 就最好 那樣吸引
柔順秀髮 才合襯*

#怪都怪 扮相差 賣相差
未夠高 未夠好 我沒吸引
明白與你難合襯 博得憐憫
那些漂亮世人 至匹配做情人
無需關懷來當做扶貧#

像隻小青蛙 都不夠可愛
是個講姿色這年代
難道每滴愛變作傷害
才令眼淚變得光采

扮對好兄妹 怎可以戀愛
就算花青春再期待
盲目再為你去忍耐
我哭到得對大眼袋

REPEAT*#

這個世界只愛美 用美醜 判斷人
看看那個喜愛我 沒有人

REPEAT*

怪都怪 是我醜 別獻醜
就放手 就要走 我沒吸引
明白與你難合襯 博得憐憫
我相信自己有日夠好人
明天醒來能變做情人






訪客留言 (返回 Ca58 的日誌)


kk 於 2005-05-20 12:22 AM 發表:
我最中意係果手hk lady 競選果手歌a....
  + 我今日出貓俾人捉a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我覺得果首真係好正~~
搞乜呀你....  學人出貓  你個衰女  又唔讀書  唉!! 真係心痛~~
Posted at 2005-06-26 03:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



彭~ 於 2005-05-19 11:39 PM 發表:
做乜唔行呀...........又學人用歌詞做  日記
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我今日都未寫  我見首歌好聽  放個歌詞上黎先ja ma...
Posted at 2005-05-20 12:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com