尋晚 做左一件好唔想做ge事 仲搞到好夜先訓教... 唉
今朝 差d就遲到la
上完普通話 我瘋狂咁買左好多書返屋企 不過我都知我有排先睇得哂
但真係好難得搵到咁多自己又鍾意 又平ge書 所以我就花左好大量ge $$去買左好大量ge書la
返到屋企 做功課 不過做做下真係好眼訓
所以就訓左la 一訓就訓左好耐... 醒返ge時候 太陽已經落左山la 我就繼續做功課la
今晚去左跑步 真係跑得好開心a 我ge動力出現左la
fireman/doctor/policeman~~ wakakakakaka...

|