2005 年 6 月 20 日 星期一
考試第一天
今日係考試第一日 考中文 bio 中文聆聽
中文 閱讀理解好難 我諗我都合格ga
bio 我覺得今次呢份卷比較易 但我都錯左好多 雖然係咁 但我都真係放左好多心機ga 兩晚都攬住D bio黎訓ga 同埋呢 今日我見到何同學 好努力呀 佢真係好比心機溫bio 真係好想好衷心咁祝佢考試成功...
之後中文聆聽就死la 果個傻佬係咁講係咁講 講d野好深奧 完全唔知佢想講咩 但佢講到好似好勁咁 我就真係聽到想死......
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]