今日好正a... 可以訓到11點 真係嘆la~~
同Joey 去行街 wa...無啦啦變左"裝身 " 
hahahaha.. 真係thx 哂Joey la~~
跟住就lala聲返教堂lu BBQ!! 勁a... 但真係好熱a!!
燒....燒....燒.... 好多野食!!
之後有個4,5,6,7,8,9月生日ge生日會... 又有蛋糕食~~ yeah!!
好耐都冇試過咁多人一齊祈禱la 好開心..
之後執埋野 影下相 就走lu
去行街... 買左條裙.... 真係幾靚ga~~
kk... 幾時返黎a... 送你一個新look 呵呵呵~~~
|