|
派哂d卷lu
好sad sad... a.mths得20分 
好sorry a宗宗
點解會咁低分喎 我真係有盡力ga
我已經係咁做數ga la 我都知唔夠多 不過我唔係冇努力ga
我真係有晚晚留係g7計數ga... 唔通真係我蠢....
點解付出同收穫都唔係成正比ge
放學之後 lunch la 今日ge lunch就食左個朱古力咖啡雪糕la
先前我話過如果我可以科科合格ge話 就請自己食個三個球ge雪糕
但係依家我有兩科肥佬a 咁所以就減左兩個球la
食個雪糕 安慰下自己都好ge
跟住呢 就去左行百街la 見到d麵包 真係開心la
之後係kfc 吹陣水 等埋陳小雁就返home lu
p.s. 陳小基... 我地一定可以一齊升F.5 ge 比d信心la 支持你a!!
|