今日就考第三日啦....
EPA... 呢科溫左好耐呀 多野背到死 咁份卷呢... 唔難又唔易 但答左好多野先得果少少分 咁D M.C.同填充都好易 咁個問答就好多野寫喇 又係好似D中史咁 明明有溫 但又記得果少少 唔熟... 我諗都有70分ga 死啦...以前背野係我既強項 但兒家都唔知搞乜 背極都唔入腦 唉!! 腦生塞....
咁呢.... 係我考緊EPA既時候 唔知點解 我滿腦子都係度唱住《明日恩典》 不斷咁重覆『還有恩典 開遍面前 寒季終必回暖.....』
咁之後就係英文la 我覺得呢份卷 好長 但都幾易呀 唔識少少la 今次可能有6字頭la 哈哈哈~~~
其實今次係我由小學到依家 第一次真係用心去溫過英文 以前不嬲都係考天才 但今次英文真唔可以死....
我記得有一題... 係要加somebody,something,anything....果d既
咁果題就係 "I love you more than _______ else." 咁啦
我就無啦啦諗起黃凱芹既一首歌 叫《傷感的戀人》 當中有句歌詞『冷風一般的你 沒法讓我親近 I'll love you more than anyone 熱暖像你的心.....』 咁所以我就寫左anyone喇.... 哈哈~~都唔知o岩唔o岩!!
但都幾抵死丫~~~
|