2005 年 6 月 25 日 星期六
輕鬆快活日
今日約左d人 去Philip屋企個自修室度溫書 不過呢... 我又訓晏左 所以就遲左去la... 去到 做左份卷 溫左少少 咁就去左玩la 好舒服呀 今日終於有得玩下....
夜晚 就同Eva去左游水 好開心呀 好耐都冇游水喇 咁我地游啦 嘩~~ 真係好意外 好驚喜呀 我地撞到人呀 係一個我果班既人 同埋3個3D班既人呀... 佢地都幾搞笑ga~
今日實在太好la 唔洗溫書呀 好開心...
同埋呢...今日終於都唔落雨la 好靚既太陽~~~
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]