Ca58
暱稱: CA
性別: 女
地區: 葵青區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
bye bye 日記仔~~
迎月~~
late again~
沒有靈魂的一天~
越野~~

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

每月文章

日誌統計
文章總數: 1015
留言總數: 303
今日人氣: 85
累積人氣: 34712


2005 年 6 月 30 日  星期四   雨天



派哂卷lu...

 

今日有一項重大發現  就係我發現原來個日記板係有個"寫日記"ge制ga   我用左幾個月  都係入"會員中心"度揀"編寫日記"ga....  真笨!!

咁今又係返學對卷la 
phy 72  普通話 77  geog 77  電腦 36 Chem37/70  Maths 68  中文:語文82.5/120  作文  86.9/120  聆聽21.5/30  會話26/30
我好唔滿意今次ge考試...  低分...唔係我最在意  而係我接受唔到咁多科都退步.....  仲要大部份都退步至少10分...  真係羞恥~~

Ms Lau 送左隻公仔比我呀  好多同學都有呀  係一隻好得意ge貓  佢笑得好開心   e起棚牙  見到佢都會想笑~~

咁今日就收到個bad news,好傷心呀....  /.\ 好想聽梁詠琪呀.....

星期一  如果升唔到就有人打電話黎la  學校萬萬不可致電給我  要"long"起哂d電話呀...

今日又下雨了  都幾大...  但我今日ge心情都好似個天咁  灰灰暗暗.....

p.s. EvA好勁呀 maths咁高分  電腦又咁好....  真令我羡慕又妒忌~~

灰灰暗天 雲霧裡赤腳踏遍沒有盡頭
再抱怨也沒有人愛
同情心有日變改 沉淪在這個亂世
我獨個在仰望再沒期待
要努力活在這時代 一心要跨到我未來
能洗去心中悲哀 替我解開






訪客留言 (返回 Ca58 的日誌)


EvA 於 2005-07-01 01:07 PM 發表:
野...你唔好咁講la...我唔係好勁ga咋
仲有a,你唔好咁la,你一定入到d班ga,最多下年追返晒失去ge分law
don’t sad..
仲有,最多我聽日同你去swim喇..唔好咁la
仲要同karen wo..hap 唔hapi a??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你又真係底讚喎....   仲有  讚下你姐 唔洗發姣ga
um...入唔到d班  入 c都好丫  可以同你同埋karen一齊  況且阿"佢"都咩左啦...
但我一定會追番d分ga   好似我F.1下學期咁  衰左...  F.2我就追番哂  仲有突....
好呀~~  swim 我就最hapi la...  同埋karen就wonderful  la....
Posted at 2005-07-01 05:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



彭~ 於 2005-07-01 04:20 AM 發表:
分數既退步   唔代表D 咩既
 
如果 你話  你名次就退步  就到小心D 啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咁分數退步  名次還會高嗎??
Posted at 2005-07-01 05:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com