2006 年 8 月 11 日 星期五
挫敗感...
今日補a.maths ge時候 果種挫敗感 又返左黎la
今日買左健康工房新果隻羅漢果
好開心~~ 因為有學友a!! 好想要埋百佳果張廣告紙...
聽日就係賣旗la 希望會有好成績la~~
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]