2006 年 8 月 14 日 星期一
2006-08-14
Happy Birthday to 銀勝
今日返學補chem... 遲左dd
唔知點解呢 今日真係好攰a... 好似冇咩心機上堂咁
放左學 去奏f個電話比Joey 跟住返屋企
食完飯 本來要同細佬搵學校a
但又唔洗lu 宗宗陪佢去
咁我就去左自修室la...
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]