2006 年 8 月 16 日 星期三
韓燒~~
今日一早起身 終於都搞掂份禮物la
跟住去韓燒la~~
今次食左好多好多野a d人仲要係咁倒油...
又玩溝野 果碗咁ge野 真係難食到唔知點形容a
食到3點就走左去打bowlig... wakakaka~~
打完就回家lu...
wow~~ 播種la... 由今日起我就要照顧阿薰衣草la~~ 快高長大oh~~
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]