2006 年 8 月 29 日 星期二
電腦復活la~~~
哈哈哈哈... 我部電腦復活la
洗左機 有中文la... yeah!!!
心情就好似小龍女見番楊過咁開心~~
真係多謝哂我最愛ge宗宗同埋細佬la!!!
今日去左自修室a~~ 見到自修人.. hahaha..
就黎要返學la 不過見到d功課就覺得好慘la 唉!!
maths 淨番少少ja 一於今晚清埋佢la~~
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]