2006 年 9 月 18 日 星期一
生日快樂~~
Happy Birthday to 余航~~
今日公佈邊d人要重測chem la 我都預左我有份ga la
不過點都估唔到有d人竟然會合格 仲要成日好囂張咁不斷曬命law!!!
超!! 超!! 超!!
放學補eng.. 補完就lala聲返屋企lu
因為今晚要去美孚食飯a 表姐結婚 要派貼a!!
不過今晚好多野做a! 今日又好眼訓bor 唉!!
大把野做a.. 好眼訓a...
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]