2006 年 9 月 26 日 星期二
好攰a..
今日好好眼訓a...
放學又要留堂 跟住又去補測chem 之後又去補習
攰到死
返到屋企 咩都冇做 就訓左la...
不過好舒服a 因為真係好攰a...
好想跑越野a!!!!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]