wa~~ 好耐冇打日記la
呢篇07年ge第一篇..
講下先前ge 日子發生左d咩事la
31/12 成大堆人去左倒數... 玩到好high
零晨唔記得去買粥 斷左3年來ge"習俗"
1/1 假期臨尾1日 努力做功課la
3/1 調左位 同2個爛gag王坐...
5/1 陳美鳳生日...
7/1 BBQ no blue~~ 好好玩... 但好累!
8/1 "我的愛人"走左lu... 夜晩去左打任食果d邊lo
飽到不得可了... 又要好夜先返屋企喎 所以未搞掂d功課
今日未做好中文 所以ms 冇返就好開心
又上代課老師ge eng 好開心~~
maths 唔覺意睡著了
sing同學: 鸁左場交... 輸左個家... 值得嗎?
um... 我會認真諗下呢個問題ge...
放學之後 同陳美鳳逛街...
Happy Birthday to Karen!! 
好凍a!! 快d回暖la...
|