2007 年 1 月 10 日 星期三
2007-01-10
好開心a!! 我個房有電話la~~
Bio 堂好搞笑... 為左唔洗罰企 個個一打鐘 就好似打仗走難咁
個場面真係好好笑!!
lunch 返左屋企食
因為唔記得左帶d好重要ge野!!
今日小麗生日...
Happy Birthday a!!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]