2007 年 1 月 18 日 星期四
2007-01-18
今日好白痴
去補習 去到先發現自己唔記得左帶學費...
咁就冇得補la
去找Eva佢地買bbq ge野
買左都幾耐 總算冇白白浪費左d車$$
返到去 買碳 間間超級市場ge碳都比人買哂
結果行到雷公咁遠先買到..
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]